афоризам; aforizmi

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆ-AHILA


                I izborni rezultati se namještaju… i tamo su sudci potkupljivi.

To je sve namješteno – cijeli dan sam kod nje sklapao taj namještaj.


Mlatim praznu slamu – za ćerpiče mi fali još pljeve.


Pitam na pijaci, da li je to domaća roba – vele da jest, a kažu da je tu pored i Španjolska.


U toj poderanoj odjeći – ni najljući pas u selu ne želi da me ujede.


Odluka će pasti – kad nam bude teška.


I kod djece su odnosi zategnuti… kad prave praćke.


Sumnjam u njih da će naći rješenje problema – problem je u njihovom rješavanju.


Zadovoljni smo što se to odnosi na nas – prvi puta da ste nam nešto donijeli.


Koji siromah, kad mu je svo bogatstvo ona.


Vlast nas tjera da budemo uličari – za našu demokraciju borit ćemo se na ulici.


U ove dvije godine pojavila se nestašica demokracije – sakrili je ovi iz vlasti.


Od nedavno baba mi je stala pričati šta je bilo od davnina.


Do jučer, u onom mraku nisu imali ništa – danas im je svanulo, jer su to sve stekli sa naših leđa.


Sa njenim medenim – život joj teče kao mlijeko.


Rekla mi je gospođa da ona cijeni njegovu naivnost – a da se od tog slikarstva ne može živjeti.


Kad je osjetila njegov novac pod prstima – odlučila je da mu legne.


Zaljubljeni je tražio svoju dragu koja je otišla preko bijela… i obnevidio

.


Dok sam ja djecu izveo na pravi put – žena mi je skrenula na krivi.


Odijelo ne čini čovjeka – znajući za to na tu svečanost ga nisam ni obukao.


Rekao sam toj curi da nam je zdrava i živa -odgovorila mi je da je živa ali da nije zdrava.


Nije dobro kad se sve zemlje naoružavaju – jednom će negdje da pukne.



Taj je pjevač prvi glas ovog festivala narodne muzike – ostali su se slabije derail.


   Premijer nam ima izrazite glumačke sposobnosti u raznim ulogama obmanjivanja  javnosti.

              

Predstavnici vlasti su se spustili, kad su čuli da narod diže revoluciju.


Razmišljaju naglas – zašto mi o tome šapućemo.


 

Ja sam došao na vrijeme – ali metereolog je kasnio.


Gazda, vrijeme je da svedemo račune – ili ću postati  neuračunljiv.


Pustite mržnju kraju – dajte nam ljubav u sredinu.



Vasionski brod traži kuhara – plaća u zvijezdama.


Ne volim ni jedne varalice – osim onih sa kojima pecam ribe.


              Kad je jednom Hrvatu u Mostaru nestalo ulja – otišao je kod Bošnjaka u trgovinu da kupi zejtina.   





  Abdurahman Halilović - Ahil

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.