афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА


- Некад смо јачег поздрављали скидањем капе. Све се променило од када смо

ставили шлемове!

- Одиграли смо утакмицу живота, али су све покварили продужеци!

- Одавно нисмо више безбедни. Од када нам је крепао пас чувар!

- Размишљамм сам да ли да пустим браду, или бркове. Дедови су ми носили

различито!

- У страху од удара грома ударила ме оклагија. Жена ми је посветила делић пажње!

- И ја сам дуго веровао у љубав на први поглед. Све док нисам пољубио патос!

- Срелисмо се изненада, али су нам се путеви разишли. Она је отишла у женски, а ја

у мушки WC!

- Дуго је копао по прошлости других. Сад му је остао само сопствени нос!

- Нисам ни ја од јуче. Преспавао сам ноћ-дан!

- Пошто се нисмо могли ослонити на људе, сви смо узели мотке!

- Мој организам временом је постао аутоматизован. Таман кад се укрутим, почне

лабављење!

- Кад сам видео да немам куд, учланио сам се у владајућу партију. Позлатило ми се!

- Док сам био млађи волео сам животиње. Стално сам терао зеца!

- Наше вође су прави вукови. Завијају непрестано испред чопора!

- Уз помоћ ЕУ смо устројили наше сточарство. Утерани су нам бикови у бразду!

- Овогодишња берба у земљи је завршена превремено. Обрали смо зелен бостан!

- Направили смо, коначно, усклађен план капиталних инвестиција. Они што највише

имају, највише су и добили!

- Све се десило у галопу. После моје брзоплете игре на погрешног коња!

- Моја жена употребу оклагије довела је до савршенства. Њоме ради вежбе за кичму!

- Да нисам направио нове зубе, и ја бих личио на покојног деду!

- Пошто нисмо могли саставити крај са крајем, почели смо спајату вечеру и доручак!

- Упала је и моја кашика у мед. Само је велика штета што је био вештачки!



Милоје Вељовић


Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.