афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛЕНКА ИВАНОВИЋА


 Одласком у пензију примаћу и остатак живота.

Не мерим ја само свој притисак. Ја га на послу и стварам.

Постали смо мали па су због нас цене снизили.

Школа нас усмерава да пажљиво наставимо поред школе.

Људи више не верују природи. Сматрају да су постали од интернета.

Тражим озбиљну жену али не и преозбиљну даму која се за године не пита.

Попео сам се толико високо да је од мене височије само човечанство.

Петао је старији од кокошке и јајета. Почело је када је кукурикнуо.

Једино су испуњене све жеље Диогену који је живео у прошупљеном бурету.

Срце ми се цепа као новчаница када је видим.

Наши сељаци не стоје у месту. Они напредују - ка граду.

Неко је морао да измисли праксу. Изгледа да су то били теоретичари.

Ако неко не верује да је Косово у Србији нека тражи неко друго Косово.

Држава је толико оболела да све њене органе морамо поверити једном

лекару.

Његова власт је заснована на свим телевизијским програмима.


Миленко Ивановић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.