афоризам; aforizmi

AFORIZMI SLAVICE AGIĆ


 - Za nas su naša sela postala španska sela.

- Stao je u red. Teško će stići na red.

- I ja bih plaćala karticom, ali tu penzionerska ne važi.

- Takav je naš čovek. U svemu vidi dobro, čak i u boljoj ceni.

- Svi smo za bolju budućnost. Ali bez boljih cena.

- Nisam ja protiv ničega, nego sam za sve.

- O mogućnostima nema ni govora. Jedva preživljavamo i sa ovim nemogućnostima.

- Drže nam slovo, a ne znaju našu azbuku.

- Carinici su shvatili doslovce. Žive k'o carevi.

- Sva sreća, te sva sreća nije u novcu, tako da ima nade da nabasamo na nju.

- Ne pada mi na pamet da se žalim na nemaštinu. Ona je jedino što imam.

- Najbolje se noću vidi koliko su sela prazna. Gori mrkli mrak.

- Došli su s' dobrim namerama. I odmah ih odbaciše stigavši do nas.

- Skidam kapu svima onima koji su je pošteno stekli.

- Nit mi se ostaje ovde, nit mi se ide tamo. To su te uznemirujuće niti.

- Ako hoćete da vas cenimo, moramo prvo da vas ocenimo.

- U toku su višedecenijska smutna vremena.

- Nije nas briga za te potrošačke akcijske povoljnosti. Nama ni u džep, ni iz džepa.

- Kada bi sagledali činjenice sa svih strana ne bismo znali na koju stranu.

- Dolazi bolji život; rastu plate, penzije, smanjuju se cene, kupovna moć...

                                              Slavica Agić

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.