афоризам; aforizmi

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA


 Curo, ne možeš me prevesti žednog preko vode – ja sam dosad u život popio šljeper vina i vagon piva.


U društvu je škrtica, kao i svaki puta i sad ga je zadesila nevolja – zabora

vio je novčanik tako da neće platiti ni jednu turu pića.


Odjedanput su ljudi postali pismeni – svi po trgovinama čitaju cijene proi

zvoda.


Od kako sam pomogao prijatelju u nevolji – opasno me kičma boli.


Od onog što nam se obija o glavu – previše smo udareni.


Po muci se tu ne poznaju junaci – toliko su hrabri, da svi plaču.


Tu su gladni ljudi… neće žene da im kuhaju.


Tu smo se u zakazano vrijeme nacrtali – kako bi se dogovorili, o terminu početka snimanja animiranog filma.



U tom sam se društvu naslušao gluposti – sreća da još nije bilo i onih koji pametuju.



Gospođo, igrajte se sa mnom – nemojte sa mojim živcima.



Upao sam u nevolju – zbog aforizma koji je glasio kao moj, tužio me je taj autor.


Velik broj neradnika upao je u nevolju – sve je manje debele hladovine, zauzeta je.



To je stijena od čovjeka – radi u kamenolomu.


Da li nas itko čeka u budućnosti – u sadašnjosti nema nikoga.


Nevolja je u našem cilju – ne usudimo se da je pogodimo.



U koju god se državu krene priča se o ratu – oni bi da sačuvaju svoje političke položaje.


Svaki njen čovjek ove države osjeti teret na svojoj savijenoj grbači.


Jeste nevolja što on nema posla – a još veća što neće ništa da radi.



Samo naprijed drugovi – tamo su vam kapitalistički krugovi.


Sa vašim odlukama narod se ne slaže – razbacat će vas.



Od te njihove diktature koju provode kao od šale – nama se plače.



Šta će sutra biti,. Nikako da saznam danas.


Oni što su nam dali tu političku pljusku – dobro šamaraju.


Što nemiri izbijaju svugdje u svijetu – ni jednim državnim vlastima baš ne miri.


Dok sam tražio pravdu, utrpala mi se nepravda.


To su naši ljuti neprijatelji – morali smo zapucati na njih.


Sad nas tek shvaćaju, da mi to ne shvaćamo.


Da ti samo znaš nekadašnja nesrećo moja – koliko sam ja danas sretan.


Dušmani su neuspješni da me spriječe u mom uspjehu.


To im je nekako i išlo – dok nije svakako im stalo.



Vlast nam je prevrtljiva – malo je sa svojim narodom, a više protiv njega.


Upali smo u nevolju – gurnula nas njihova volja.



„Svi se vežu za nešto“, izjavio je vol – kad ga je gazda vezao za jasle.


Za uzvrat morao sam obući rolku – vani je hladno.



Ni nosa nisu pomolili, kad su im slomili vilice.


Žene su u toj sredini spustile nos, kad su im rekli da drže jezik za zubima.



Nije vam to očevina – gonite se u materinu.


Koliki je napor u izgradnji domovine postojao kod mog djede – kad o tome priča da i dan danas stenje.



Danas i doktorska struka laže – postavljaju dijagnoze kako im se iz politike kaže.




   Abdurahman Halilović - Ahil


Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.