Dušan Dojčinović

DUŠAN DOJČINOVIĆ: SVET'C


 Svet'c


K'o svet'c sam…

Ne pušim, ne pušim, ne pijem

al' imam jednu manu.

Milu gi majku psujem,

pa ko kurjak vijem.

Da sam ko Todor Tasić,

ko trkač, da trčim brgo

k'o zajac,

će vikav,

pa, da sam pajac

da sam šugav

da nema kuče

za koe da me uapne.

Ću imam,

dok si mi je tatko živ

dok jen' put, ne odapne.

Da sam jurija brgo,

ko voz, da postizavam

Ko drugi, u život sve.

Da u jedenje, pijenje

imaja sam merke

imaja bi ženu, imaja bi dom

imaja bi ćerke.

Za zabavu, štampu,

zdjan groš

si davam.

Bez lampu, ću oćoravim od čitanje

neću budem, svet'c, no slep'c.

Bog da me vidi

da sam se metnuja na trgovci

iz Šećer Malu,

da kupujem i prodavam

čuvala bi me neka,

ko u baču, lalu.



Dušan Dojčinović

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.