афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА


 Откако не пишемо писма, нон-стоп се дописујемо.


***

Плата покрије или главу, или ноге. Гузици је увијек топло!

***

Сви трчимо, само побједник штрчи.

***

У бетон се уграђује по дубини, у асфалт
по површини.

***

Не вјерујем хороскопу, зато избјегавам вагу.

***

Неписмен, а зна да препише имање!

***

Терет носимо ја и ја. Нас два!

***

Ђавоља су то посла, дај Боже за плату!

***

Са државним апаратом можемо да се сликамо.

***

Подржавам изградњу паркинга, смета ми
паркинг сат.

***

Купио сам мед, сладак као шећер.

***

Баке су нам у кућном притвору, не излазе
из кухиње.

***

Син је изашао да тражи дјевојку. Страх ме је да ће наћи какву изгубљену.

***

Никад није рано да закасните.

***

Финансијска ситуација ми је кренула по злу, откад не спавам на сламарици.


Милан Пантић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.