aforizam aforizmi aphorism aphorisms humor satira Šipak Čaospis Šipak sipak.rs Slađan Martinović Bukovski

АФОРИЗМИ СЛАЂАНА МАРТИНОВИЋА БУКОВСКОГ


 

Крађа у продавници обуће- патике су добиле ноге!

Од како му је прегорела лицна- луд је као струја!

Земља се врти око своје осе а лала око своје сосе!

Код куће се осећа као на теолошком факултету- жена му

стално нешто попује!

Голуб мира у устима носи сламку спаса!

Нису разумели наше димне сигнале- писали смо ћирилицом!

Потера нам је за петама- морамо да идемо унатрашке!

Добио је написмено да је луд- пошто није знао да чита, тражио

је да му се нацрта!

Наше светло на крају тунела толико бљешти- да нисмо

потрефили излаз!

Има трагова живота на Марсу- пронађени су предели живог

блата!

Човек је настао од мајмуна који је имао високо мишљење о

себи!

Украјина је зеленски бостан обрала!

Кад ми је рекао колико кошта сеанса, питао сам сихијатра да

ли је он нормалан!

Плата нам је легла. Сад чекамо химну да нам се дигне!

Београдски возачи живе у страху- пронела се вест да око

соколово добија верзију двоглавог орла!

Оженио се женом из бајке- супруга му је вештица!

Кажете ми да сам паметан? Молим вас- вређате ми

интелигенцију!

Прошли смо сито и решето... и то кроз иглене уши!

Још две, три петиције и описмениће се читав народ!

Не може шут са рогатим... али може са његовом женом!

Рогоња не боде. Зато је рогоња!

Европа је Србији обећала помоћ ако се ова нађе пред

провалијом. Рекла је да ће мало погурати ствар!


Слађан Мартиновић Буковски

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.