aforizam

АФОРИЗМИ ДАНИЛА КОЦИЋА

 

 

Данило Коцић

 

 

 

Велика сам незналица. Има много бољих!

 

Не гледам ТВ. Довољно сам глуп!


 

Враћам се у основну. Да боље разумем – вођу!

 

Влада обећава пораст наталитета. Прво – угасите светла!

 

Разумемо се на енглеском и немачком. Само нам је преостало да научимо – српски!

 

Кукавица сам! Други су много успешнији!

 

Најдражи син наших народа и народности владао је тридесет и пет година. Време је да тај рекорд буде – оборен!

 

Поправили смо стање. Сада нам је много – горе!

 

Дешавају се свуда велике крађе, али ми смо у томе много успешнији!

 

Између криминалаца и бескућника мала је разлика. Први су све покрали, другима је све – покрадено!

 

Неписмени су пред поразом. Све је више – купљених диплома!

 

Сумњам у своју сумњу и то је једино у шта верујем!

 

Странац сам у својој земљи. Има утехе: нисам у мањини!

 

Богата смо земља. Једино нам недостају – народне кухиње!

 

Сазнао сам истину, али је била – лажна!

 

Време је показало да ништа није ништа или да је ништа – све!

 

Црногорци не желе Србе у њиховој влади. Због непотизма, јер смо – браћа!

 

Код нас је све у реду: нема незапослених! Зато су имања зарасле у коров!

 

Сви смо у реду: једни за казан, други за – чланску карту!

 

Руси и Украјинци су браћа. Зато једни другима шаљу – дронове!

 

Таблоиди и ТВ станице имају јасну уређивачку политику. Није ми јасно зашто их дежурни аналитичари стално – критикују!

 

Паметно сам глуп. То се зове – успети у животу!

 

 

Уредници ме стварно воле. Не објављују моје афоризме. Плаше се да не одем у – затвор!

 

Чувари реду су толико нежни. И када туку, имају меру!

 

Политичари су поштени људи! Краду само онолико колико им је – потребно!

 

Не јављам се на конкурсе. Унапред знам ко ће добити награду!

 

Изузетно смо успешни! Пропадамо брже него што смо се надали!

 

Затвори су препуни. За криминалце више нема места!

 

Успех загарантован. Прва фаза пропадања изузетно успешна!

 

Успели смо преко ноћи! Сада смо – најбољи међу најгорима!

 

Зарадио сам затвор. Он председничку фотељу. Сада владамо подземљем!

 

Поноћ је. Хапсе преко реда. Сада сам имао среће!

 

Пропао сам пре њих. Тако је успех убедљивији!

 

Они штите нашу слободу. Бодљикавом жицом и дугим цевима!

 

Моја страна приче је лажна. Њихова је још уверљивија!

 

Тајкуни раде нон-стоп, лопови остали без посла!

 

Наша истина је неухватљива. Боји се – фалсификатора!

 

Прави комунисти живели су на Дедињу. Поразила их нова власт!

 

Понашам се као лош ђак. Зато ми нико не завиди!

 

Одужио сам живот. Непријатељима нећу да испуним жељу!

 

Мисли да је велики политича. Није ни антиполитичар. У ствари, ништа од ништа!

 

Наши тзв. политичари нормално говоре. Чују се с краја на крај стадиона!

 

Нема кризе, у затвору сам. Сви брину о мени.

 

Моји узори су лоши момци. Испунио сам свој сан.

 

Живимо у хаосу. То је добра вест. Сви смо једнаки.

 

Пријатно сам изненађен. Рекли ми да нисам талентован. То сам одавно знао.

 

Код нас је нелогично оно што је нелогично. Зато смо прваци света.

 

Безграничне су моје привилегије: немам посао, немам стан, немам пара, али зато имам – инфаркт.

 

Политичари толико уверљиво говоре лажи да им безгранично верујемо.

 

Код нас је све у реду када није у реду.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.