Abdurahman Halilović Ahil

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA

 

Htjeli bi oni da se i ja zainatim – e neću u inat.

 

Kišne kapi su poput kaskadera – padaju sa velikih visina.




 

Curo udaj se za mene – imam iskustva, već sam oženjen.

 

Mislio sam ja svojom glavom – dok mi je nisu razbili.

 

Ja i samoća smo isti – povučeni smo u sebe.

 

Ovi će sići sa vlasti – obavili su svoj američki zadatak, da se zemlja upropasti.

 

Ako dođe do nestašice ulja – ni vama dalje neće ići kao podmazano.

 

Političarima ljudi nisu roba – ali im robuju.

 

Nisam baš volio učiti – često mi je od strane roditelja bilo, povuci, potegni… za uši.

 

 Abdurahman Halilović Ahil

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.