aforizam

AFORIZMI IVE MIJE ANDRIĆA

 

Ivo Mijo Andrić

 

 

Kad nema druge, uvijek idem na prvu.

                        &

Išao bi on u korak s vremenom, da nije na vrijeme zaostao.

                        &

Znao je šta ga čeka ako krene na vrijeme.

Zato je uvijek kasnio.

                        &

Lijepa je kao slika. I nedostižna, kao dobra prilika.

                        &

Pamet nije za svakoga. Da jest, svi bi bili pametni.

                        &

Promjena urednika ne pomaže piscu,

ako je urednička politika ostala ista.

                        &

Od svih gužvi jedino volim gledati gužvu pred golom.

                        &

Da nije izbio rat u Ukrajini,

još bi se mi borili protiv korona virusa.

                        &

Ograničene vojne operacije izvode samo ograničeni.

                        &

To što ste nam obećali, dragi političari, uzmite sebi.

Nama dajte ono što ste od nas uzeli.

 

Ne žurite! Tko puno žuri prije stigne do kraja.

                        &

Treba biti budala pa vjerovati da su svi ljudi pametni.

                       

                        &

Svaka je ljubav ograničena mržnjom.

                        &

Loše pišem samo onda kad mi se loše piše.

                        &

Nema dobrih i loših knjiga. Postoje samo loši čitaoci.

                        &

Loše mi je od onoga što drugima nije dobro.

                        &

Kraj s krajem teško sastavljaju oni koji imaju loš početak.

                        &

Umišljeni su izmišljeni samo da misle za sebe.

                        &

Sve što smo nekad imali, sad imaju drugi.

                        &

Nadao sam se sve dok mi nisu rekli

da nada posljednja umire.

                        &

Gdje jedan zapne, drugi odapne.

                        &

Lako je biti težak. Teško je biti lagan.

                        &

Sve što se ne odvaga ide do vraga.

                        &

Pustite one koji su bez mane.

Oni su garant došli s druge strane.

                        &

Političarima fotelje. Narodu lijepe želje.

                        &

Da se mene pita, političare se ne bi ništa pitalo.

                        &

Svjedoci vremena svjedoče o ljudima,

 a ne o vremenu.

                        &

Šta mi vrijedi što sam došao do riječi,

kad sam ostao bez teksta.

                        &

Sreća prati hrabre, a nesreća jadne.

                        &

Sveta stolica ne služi samo za sjedenje.

                        &

Gospodin je bio drug,

dok se nije počeo baviti višom politikom.

                        &

Imate moj glas! Samo, molim vas,

nemojte na mene više vikati.

                        &

Nemamo ništa protiv onih koji nisu protiv.

                        &

U televizijskom programu glavne emisije su seri-je.

                        &

Zbogom pameti – reče ponosno budala.

                        &

Greška se može potkrasti, ali se greškom ne može krasti.

                        &

Zemlje mira ne grade se ratom, već radom.

                        &

Kod nas je impresivno sve što nije u depresiji.

                        &

Čovjek koji laje kao pas, ne može biti kućni ljubimac.

                        &

Ne vjerujte onima koji ni kog ne vjeruju.

                        &

Dobar je svaki put koji vodi do cilja.

                        &

Sve je više onih koji imaju sve manje.

                        &

Dobitna je svaka kombinacija u kojoj ništa ne gubite.

                        &

Briga nas za svjetsku krizu. Naša kriza je naša briga.

                        &

Ubojito je samo ono čega se najviše bojite.

                        &

Da je vrag znao za šalu, ne bi se šalio s ljudima.

                        &

Vječno je samo ono što nikada nećemo dočekati.

                        &

Nada je izgovor kojim se služe samo optimisti.

                        &

Tražim posao od države. Ne tražim pomilovanje.

                        &

Cvijeće nam raste, kite nam padaju.



                        &

U svakom ratu slabiji su žrtve.

Kada dođe mir oni broje mrtve.

                        &

Imao je urednu stolicu dok nije zasjeo u fotelju.

                        &

                        &

Nisam rekao da premijer nema veze.

Da nije imao veze ne bi bio premijer.

                        &

Nisu birači ludi. Nekima samo na izborima zakaže razum.

                        &

Na skali od jedan do deset ja sam samo jedan.

                        &

Bio bi red da se opet vratimo u red.

                        &

Dok ste živi ne štedite novce za sahranu.

To je mrtav kapital.

                        &

Kako god se okrenem uvijek sam na istoj strani.

                        &

U životu su uspjeli samo oni koji su dugo živjeli.

                        &

Kosovo je srpsko. Bilo, pa prošlo.

                        &

Hrvatska je samostalna. Odavde do prošlosti.

                        &

Hrvat sam dok se ne dokaže da sam kozmopolit.

                        &

Razlika između ukletog i prokletog je u tome,

Što je prvi bliže Bogu, a drugi vragu.

                        &

Kažete da vas ništa ne boli!

A mi mislili da vas za sve boli!

                        &

 

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.