Abdurahman Halilović Ahil

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA

 

Ova zgodna treba – moja je potreba.

 

Izgubili su naše povjerenje – što god im damo ne znaju sačuvati.

 

Zavoljeli smo se površno – dok smo plivali po morskoj površini.

 

Sad pred ženidbu idem kod te prostitutke na praksu – hoću spreman da uđem u brak.

 

Da bi pravda bila zadovoljena, treba joj mnogo para.

 

Ne gledaj nikoga sa visoka – jer i ti možeš pasti.

 

Korona – to je izraz političkog fazona.




 

Ja sam javna osoba – tko god me zove, ja se javim.

 

U tunelu usred mraka… održan je partijski sastanak.

 

 

Za sahranu se ovdje prvo digne kredit – pa se onda umire na rate.

 

 

Proizvoda cijena danas je potrošačka ucjena.

 

I jake žene muškarci obaraju.

 

Istina u politici, to je čista laž.

 

Sa policajcem sam imao monolog – on je pričao a ja sam šutio.

 

Abdurahman Halilović Ahil

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.