афоризам; aforizmi

AFORIZMI DANKA IVŠINOVIĆA


 Njemačka je EU - lokomotiva koja vuče sve više i više teretnih vagona. 


Nakon kiše, dolazi sunce. Nakon kiše obećanja - more razočaranja. 

Zašto mi se na telefonski broj koji se ne koristi uvijek netko javi? 

Dvaput razmisli, pa tek onda slaži! 

Prestao sam s dijetom. Uhvaćen sam na jelu. 

Najbolje su mi priče u kojima nema puno priče. 

Prestao sam piti kad se više nisam mogao napiti. 

Pjanci piju. Pjandure tankiraju. 

Rade li rudari na crno i kad kopaju nos?

Na tuđim greškama se učimo, na svojim se usavršavamo. 

Samouk. Dakle, neuk. 

Debeo novčanik - mir u kući. 

Pat pozicija: Tuđu neću, a sa svojom mi se ne dâ!

Da nije ljubavi, ne bi ni alimentacije bilo! 

Kada dobar aforizam pišem, vjerujte mi, ja tada ne dišem. 

Tko zna pisati aforizme, ne zna referate. 

Hvala mojim roditeljima koji me napraviše od šale! 



Danko Ivšinović 

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.