aforizam

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА

 Нисмо слиједили вођу и зато се нисмо обогатили.


***

Имам проблеме са онима који не знају шта раде и онима што знају шта раде.

***

Идеолошки сам неопредјељен, већ одавно сам далтониста.

***

Дан кад одем у пензију ћу славити као празник рада.

***

Како се води држава, то се не учи у школи!

***

Кад изграде стадион, доћи ћу да га гледам.




***

Кренуо сам на првомајски уранак, да заузмем мјесто у кафани.

***

Љути се хидроелектрана на соларну електарану да се ова само излежава.

***

Проширио сам видике, сад видим
дубоку државу.

***

Уредници су моји пријатељи, не дају ми
ни да се хвалим, ни да се брукам.

***

Скромност је врлина и то увијек себи могу да приуштим.

***

У позоришту публика слуша шта причају глумци, а на стадиону фудбалери слушају шта им поручује публика.

***

Никако да прочитам шта је писац
хтио да каже.

***

Карикатура је афоризам гдје су ријечи сувишне.

***

Живим на високој нози са Ахиловом петом.


Милан Пантић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.