афоризам; aforizmi

AFORIZMI SLAVICE AGIĆ


 - Klin se čorbom kod nas glad izbija.

- Ne čudi što se na televiziji mogu čuti tolike laži. I služi nam kao šarena laža.

- Kada idem u kupovinu tu dileme nema. Kupim hleb.

- Ako se razbolite obavezno se javiti lekaru. Ako uspete doći do njega.

- Bili su jasni kao pročitana knjiga, samo što knjiga i posle čitanja ostane prijatelj.

- Mi naše troškove ne pokrivamo. Više ih prikrivamo.

- Iz našeg ugla stvarnost gledamo tupouglo.

- Nastala druga vremena; čovek čoveku dobro dođe kad odlazi.

- Eh, što ne beše veštačka inteligencija u moje vreme, već sam morala o svemu ja da razmišljam.

- Kaže da nema ni jednu mrlju na sebi. Izgleda fleke ne računa.

- Pesma nas je (o)držala sve dok se nismo otreznili.

- Ne klanja se džaba partiji. Naklinjena mu je.

- Čovek se oduvek borio za razne ugrožene vrste. Sada za njega nema ko.

- Dok smo njega slušali u centru pažnje, iskoristili su našu nepažnju.

- Tužbe protiv kriminala ovih dana padaju u vodu. Kriminalci su na moru.

- Nepisana pravila se pridržavaju pravopisa.

- Novi posao mi nimalo ne leži. Celo radno vreme se stoji.

- Ovako nam je jer su nas ponele emocije. I mi možemo da se nosimo sa njima.

- Toliko smo naelektrisani da smo ugasili.

- Kažu da teškoće prolaze. Pitam se zašto uvek pored nas.

                                             Slavica Agić

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.