aforizmi

АФОРИЗМИ ЗОРАНА ДОДЕРОВИЋА

Бугарски воз стигао је у наше крајеве. Путује од изборног места до места.

Све проблеме решавали смо људски, док се нису појавили нељуди.

Нисмо ми народ за поткусуривање. Имамо само ситниш.

Пошаљите нам више руских инвеститора. Ужелели смо се вотке.

Наша војска не звецка оружјем. Звецка ситнишем.

Ми не бежимо од одговорности, али јој не дамо да нас стигне.

Вођа је показао да уме да се бави политиком. Продао је све наше.

Код мајстора за пице прави се тесто. Код мајстора за изборе престо.

Резултат слика за pica

На трусном смо терену. Једни склизну из фотеља, други се попну.

Грађани који су се учланили у владајућу странку виде перспективу у земљи. Остали су кратковиди.

Кад је сиромаштво на прагу, перспектива је на улици.

Учимо децу правим вредностима. Нисмо ни ми анђели.

Летим првим авионом из земље. То је мој бизнис план.

Ушли смо у историју. Историја никако да изађе из нас.

Вођа је приграбио сву власт у земљи. Спречио је да народ падне непријатељу у руке.

Откад сам се учланио у владајућу странку, и Богу сам ближи.

Зоран Додеровић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.