aforizam

AFORIZMI NINUSA NESTOROVIĆA

 

U mom gradu ima više crkava nego bolnica. Da ima boga bilo bi obrnuto.

 

Kad stignete na onaj svet obavezno se javite svojima. Da ne brinu gde ste.

  

Ne mogu svi da žive za neku ideju. Neki moraju i da umru za nju.

 

Tamo gde vlada grobna tišina i pokojnici mogu da glasaju.


Mi od našeg boga ne očekujemo da siđe na zemlju, nego da se spusti na nju.

 

Video sam svoga boga. Od tada sam ateista.

  

Bežiš od istine?

Dokle si stigao?

  

Kad je na čelu neke države bog, ona na svojoj zastavi i grbu ne treba da ima državna obeležja, nego verska.

  

Ni kod babe nema džabe. I njoj moraš da platiš da bi za tebe glasala.

 

Svuda u svetu ovce bleje. Samo kod nas ćute.

 


Od nas beže samo prijatelji. Neprijatelji nas se ne plaše toliko.

  

Ovo je slobodna zemlja.

Jel tako, robe?

  

Mi smo uvek spremni na najgore. Čitavog života nas spremaju na to.

 

Molimo poštenog nalazača da nam vrati naše izgubljene ideale. Ako nam ih vrati daćemo mu pola.

 

Vođa, kao i bog, sve može da ti oprosti, sem da ne veruješ u njega.

 

I ja sam dete revolucije, ali ne političke, nego seksualne!

 

Poznati satiričar se u svojim delima već obračunao sa oblacima, zlim vilenjacima i čarobnjacima. Na redu su leptirići i šareni konjići.

 

 

 Ninus Nestorović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.