aforizmi

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ИЛИЋА





Гологузани не иду на нудистичку плажу. Немају фирмирану гардеробу.
*  *  *
Диктатор никада није усамљен. Увек има подстанара у глави.
*  *  *
Изборна утакмица је завршена. У току је промена партијских дресова.
*  *  *
Слетео би голуб мира и на Косово, али има много грабљивица.
*  *  *
Здравствено сам зарибао. Кажу, треба подмазати.
*  *  *
Срби су још увек једноћелијска бића. Мало – мало па се деле.
*  *  *
Што се тениса тиче, од руке ми најбоље иде рекетирање.
*  *  *
Мене је прегазило време тек кад су ме стигле године.
*  *  *
Кад човек све прода, он је распикућа. Кад то уради власт, кажу привлачи
стране инвеститоре.
*  *  *
Кандидоваћу се за министра. Од школе имам четири разреда и књиге за пети.
*  *  *
Сви Срби су исти. Не распознаје се ко је луд а ко непрегледан.
*  *  *
До преке потребе најбрже се стриже заобилазним путем.
*  *  *
Милосрдни анђео је толико зрачио оптимизмом, да смо сви по мало озрачени.
*  *  *
Откако сам упао у психозу, више нисам кратких рукава.
*  *  *
За разлику од Дантеовог пакла, српски има само један круг: уски.

Резултат слика за данте


Љубомир Илић


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.