aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА


-          Сад знамо у ком нам је грму зец. Толико су се накотили да их има у сваком!

-          Изаћиће и њихово дело на видело, али са велким капиталом!


-          Не клепећи нанулама кад силазиш са чардака. Пробудићеш мушкарца у мени!

-          Српска црква није више одвојена од државе. Види се то и по најновијим одликовањима нашег Патријарха.


-          Ми наше Косово не дамо. Страх ме је, само,  да га не продамо!

-          Прешли смо, коначно, на здраву исхрану. Само што не пасемо траву!


-          Неки су претпоставили да у мени лежи коњска снага. Зато су ме хтели засамарити!

-          Нашао сам, изненада, излаз из ћорсокака. Почео сам да се бавим политиком!


-          Нека занимања код Срба никад не умиру. Папучари су били и остаће!

-          Наш народ више није голорук. Сада смо већински гологузи!


-          Ко другом јаму, копа сам у њу пада. На радост попа!

-          Ко то тамо пева, тај памет нема. У ова времена!

Jim Carrey Singing GIF

-          Ко рано рани, две среће граби. Курате!


-          Никад нисам досегао велике висине. Васпитавали су ме од малих ногу!

-          Ми Срби смо тренутно у трансу. Још нисмо свесни где живимо!


-          Наши корени тек ће да се пусте. Оде нам омладина преко гране!

Милоје Вељовић


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.