Adam

АФОРИЗМИ О МУШКАРЦИМА И ЖЕНАМА АЛЕКСАНДРА ЧОТРИЋА

 Пронашао сам голог мушкарца у свом орману. Толико гардеробе, а он го.


Жена и пушка се никоме не дају. Ако вам, ипак, неко узме жену, остаје вам пушка.


Ено га с лаком женом. Тешко њему.

 

Адам је због Еве појео и оно што се не једе.





У нашем браку стално ври, јер она неће ништа да кува.


Не слажем се да је брак лутрија. У лутрији има и добитника.


Ко не гледа пажљиво пре брака, у браку мора пажљиво да слуша.


Грешите ако мислите да жена од мушкарца очекује само да јој да новац за шопинг. Ја сам својој супрузи морао и да носим кесе.


Неверни мужеви су преварили своје жене, а они верни су се – преварили.


Брак је укидање права и удвостручивање обавеза.


Жени је место у кући. Зато жена тражи мушкарца са кућом.


Што су дуже женске ноге, дуже се о њима прича.


Увек може да се нађе време за вођење љубав. Свако за то може да одвоји који минут.


Кад мушкарац зарађује више од жене, он је издржава. А кад жена зарађује више од мушкарца, он то не може да издржи.


Мушкарац коме се код жене највише свиђају очи, као да нема очи.


Подвргла се бројним естетским операцијама - да би изгледала природно.


Нико није савршен. Ја сам, на пример, ожењен.


Не бих супругу повео на пусто острво, јер се и у браку тако осећам.


Избегавај мамине кћерке! То ми је мама сто пуна поновила.


Она храни породицу. Муж јој једе из руке.


Најчешћи повод за наше свађе је мала и безначајна ствар - моја плата.


Обележили смо годину дана наше љубави - и десет година брака.


Жену ћете најпре повредити, ако је не додирујете.


Нисам знао да се моја жена тако добро сналази у кухињи, док није потегла нож на мене.


У позоришту, биоскопу и библиотеци сви морају да ћуте, а у браку само мушкарци.


Кад моја жена месечари, на срећу, не оде далеко – само до фрижидера.


Одала ми је признање да сам издржљив и ефикасан. Права сам машина - за прање судова.


Ми то радимо у кревету, на столу, у природи… Једемо где год стигнемо.


Љубав нема очи, али се види у очима.


Љубав и кашаљ не могу се сакрити. Тако је с болестима.


Она има складне пропорције – дугачка је колико је широка.


Прави џентлмен дами увек уступа место - у својем срцу.


Докторе, шта да радим кад осетим гушење? Замолите жену да ућути!


Постоје пола-рибе, пола-девојке, а постоје и девојке које су рибе и по.


Наше пријатељство је прерасло у нешто више - у непријатељство.


Није то породично насиље, него он своју жену воли до бола.


Сањам је сваке ноћи. Не пролазе ми кошмари.


Не само да се љуби филмски, него је и код ње и све друго глума.


Ако жена има лепе ноге, нема везе на коју је устала.


- Не бој се, нећу ти ништа!

- Тога се и бојим.


Досадила ми је самоћа. Зато сам решио да се разведем.


Пре брака: „куцо“ и „мацо“. У браку: уједање и гребање.


Неке људе је појео брак.


Колико човек треба да има живота, да би пронашао љубав свог живота?!

 

Огласи: „Тражим фризерку с искуством“. „Тражим маникирку с искуством“. „Тражим козметичарку с искуством“. „Тражим жену за брак без искуства“.



Она је толико искусна у сексу, да се прави наивна.


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.