BAK

POHVALJENA PRIČA NA KONKURSU FESTIVALA SATIRIČNE PRIČE 2024, U ORGANIZACIJI BEOGRADSKOG AFORISTIČARSKOG KRUGA


 

 

POŽAR

 

Kad sam tog dana stigao u firmu, u hodniku sam osetio miris dima! Znao sam! Požar! Druge firme u gradu već prešle u 22.vek! Više ni u klozetu nemaju papir. Čak se i tamo koristi dugme „dilit“!

A kod nas, papira više nego u štampariji „Službenog glasnika“! I to pred izbore, kad se štampaju glasački listići. Pa kako neće da plane?!

Smesta sam otrčao kod čoveka koga zovemo PPP – Protiv Požarni Petronije.

„Daj brzo aparat za gašenje požara!“ – viknuh.

„Ne može!“

„Kako bre ne može?! Dim kulja kao iz furune!“

„Za danas u 10 sati organizovano je svečano otvaranje aparata za gašenje požara! Ima da se skupe naš direktor, predsednik opštine, ministar neki... koga kod nahvataju... Sve do tad ovaj aparat ne sme niko da pipne!“

„Ama čoveče, zar ne osećaš? Gori nam pod nogama?!“

„Druže, gori i meni! Imam još pola godine do penzije! Nemoj sad da me sabotiraš!“

„Ako mi ne daš taj aparat nećeš da dočekaš ni topli obrok!“

„Za topli obrok ne znam, ali moram prvo da dočekam muziku!“

„Kakvu sad muziku? Neće valjda neki bend da tambura za otvaranje jednog PP aparata?“

„Sačuvaj bože! Mi smo firma sa stilom. Nama će da svira Beogradska filharmonija. Muzikanti su već u trpezariji.“

„Filharmonija?“

„Da brate. Ima da nam sviraju Vangelisa. „Vatrene kočije“. I to na uvce!“

Nisam mogao više da izdržim. Dim me već štipao za oči. Otrčao sam u prodavnicu i kupio dve flaše kisele ovde. Promućkao sam ih, otvorio i poleteo u pravcu izvora dima. Da spasem šta se spasiti može!

Petronije je ipak bio u pravu. Nije bio požar. Dim je dopirao od dim-mašine koju je specijalista probao za nastup Filharmonije.

Već sutradan sam dobio otkaz. Ali i dalje radim. Šef ne može nikako da mi ga overi.

Dobio je nov pečat. Neotvaran. A za njega je svečano otvaranje predviđeno tek za dva meseca.

Ne znam ko svira na svečanom otvaranju, ali sto posto će biti neko baš upečatljiv.

 

Miodrag Stošić

(1982)

 Beograd

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.